Schuddre isch verschwunde !!!! Eifach nimmi do!

Schuddre isch weg ! wALTER´S KOLUMNE AM sAMSTAG

Schuttern gibt´s nimmer! 

Kolumne Von Walter Holtfoth Text & Bild 

Manchmal sinnig, hintersinnig, manchmal nicht. 

 

Karli: "Es isch nix mehr do" die Aufregung am Küchentisch ist zu spüren. Es wird nach links geschaut, nach rechts, nach oben und nach unten, nix do, wo sunscht immer ebbis war. 

 

Alles äwägg!

 

So ebbis aber au, " guck doch selber " d, Elfried setzt sich d´Brill uff und meint " Do isch´doch ebbis, halt Nai, es heißt Schutter Tal." "Sag i doch" Der Karli brummelt. " Sogar Ichene sieht ma, Wittewier un Seelbach. Aber Schuttre? nix, au Friesene isch wie vum Erdbode in dere Zittig verschluckt." 

 

"Des isch bschtimmt de Klimawandel" s´Elfried denkt noch und schaut nochemol gnauer hi. "Jessas, so wit isches scho kumme" mir sin still un heimlich in de Süde grutscht. Guck e mol Mir ghöre jetzt zu Ettene."

 

De Karli hätt dann doch noch sinner Ratsschnipsel läse könne. Und das de Radweg an den Bahnhof Funzle bekumme soll. 

 

Was passiert war ist ganz einfach zu erklären, aus Platzmangel sind einige Themen in der Tageszeitung nach hinten gerutscht und so kommt es immer mal wieder zu der Verschiebung der Friesenheimer Erdplatten. 

 

Und es war nicht seller Klimawandel. Oder etwa doch ? 

 

Wirklich nur Friesene und Umland und das jeden Tag, im Blog:  www.friesenheimaktuell.de